Wysyłka i dostawa
Informacje dotyczące wysyłki – Nowa Living
Znalazłeś na naszej stronie idealny strój lub dodatek? Oczywiście chcesz się nim cieszyć jak najszybciej! Dlatego dbamy o to, aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane i wysłane tak szybko, jak to możliwe.
Aby pracować w sposób jak najbardziej zrównoważony i oferować uczciwe ceny naszych produktów, zdecydowaliśmy się pakować towary w określonych ilościach. Po osiągnięciu minimalnej ilości wszystkie zamówienia są wysyłane przez naszego dostawcę w jednej przesyłce. Liczymy na Państwa zrozumienie i pomoc w tworzeniu lepszego i zdrowszego świata!
Dostawa
Poniżej znajduje się średni czas dostawy wszystkich naszych paczek:
Jeśli zamówienie zostanie złożone przed 22:00 (GMT+1) czasu środkowoeuropejskiego (Warszawa), zostanie zrealizowane tego samego dnia:
-
Czas realizacji: 1–2 dni robocze (poniedziałek–piątek)
- Czas dostawy: 2–6 dni roboczych (poniedziałek–piątek)
Szacowany całkowity czas dostawy (w przybliżeniu):
Po złożeniu zamówienia możesz łatwo sprawdzić, kiedy Twoja paczka zostanie dostarczona po przetworzeniu. Otrzymasz osobisty kod śledzenia pocztą elektroniczną, który umożliwi Ci śledzenie zamówienia za pomocą naszej aplikacji Track & Trace. Kliknij naszą aplikację Track & Trace, aby śledzić swoją paczkę.
Zawsze bezpłatna wysyłka
Pokrywamy koszty wysyłki. Wszystkie zamówienia są wysyłane na Twój adres BEZPŁATNIE. Nie ma minimalnej wartości zamówienia.
Zgubiona paczka?
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się natychmiast z naszym zespołem obsługi klienta, podając następujące informacje:
- Numer zamówienia
- Jaki produkt jest uszkodzony
- Opis
- Dowód fotograficzny
Jeśli Twoja paczka została uszkodzona podczas dostawy, zrób zdjęcie i wyślij je bezpośrednio do naszego działu obsługi klienta.
Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzonych paczek należy zgłaszać w ciągu 7 dni od daty dostawy. Nie możemy dokonać zwrotu kosztów, wystawić noty kredytowej ani wypłacić odszkodowania bez dowodu uszkodzenia dostarczonego przez członka naszego zespołu obsługi klienta.
Opłaty importowe
W niektórych przypadkach służby celne mogą skontrolować przesyłkę dostarczaną do Ciebie. Niestety, ze względu na zmiany w przepisach prawnych obowiązujące od 1 lipca 2021 r. nie mamy nad tym kontroli. W rzadkich przypadkach służby celne mogą naliczyć niewielką opłatę importową. Dzieje się to jednak tylko w 1% przypadków. Jeśli zostaną naliczone opłaty importowe, skontaktuj się z nami.
Nie ma Cię w domu w momencie dostawy lub doręczenia przesyłki pocztowej
Jeśli paczka zostanie dostarczona pod adres domowy lub do punktu pocztowego, firma Nowa Living pokryje koszty wysyłki. Jeśli paczka nie zostanie odebrana lub nie zostanie odebrana z poczty, zostanie automatycznie odesłana do dostawcy, a my będziemy uprawnieni do potrącenia 20 PLZ od całkowitej kwoty.
Dlaczego śledzenie przesyłki nie działa?
W niektórych przypadkach firma kurierska potrzebuje 1–2 dni roboczych na aktualizację lokalizacji paczek. W takich przypadkach prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
W przypadku dalszych pytań
W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt pod adresem info@nowa-living.pl
Nazwa firmy: Nowa Living
Adres: Motketel 10, Wehl, 7031LB, Holandia
Numer w rejestrze handlowym: 96391995
Adres e-mail: info@nowa-living.pl
Numer telefonu: +31645308135