Często zadawane pytania

Zamówienie i dostawa

Pytanie: Kiedy mogę oczekiwać mojego zamówienia?
Odpowiedź: Średni czas dostawy wynosi 6–12 dni. Nasze produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawcy do Ciebie. Dzięki temu unikalnemu modelowi biznesowemu znacząco oszczędzamy na kosztach magazynowania i transportu, co pozwala nam oferować produkty w niższych cenach niż konkurencja oraz pokrywać koszty wysyłki.

Pytanie: Po upływie przewidywanego terminu dostawy, gdzie jest moje zamówienie?!
Odpowiedź: W 99% przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym czasie. Niestety, czasami może dojść do opóźnień w procesie dostawy. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić, klikając w poniższy link:

(Kliknij tutaj, aby śledzić swoje zamówienie)

Jeśli po 3 dniach od przewidywanego terminu dostawy nadal nic nie otrzymałeś, prosimy o kontakt.

Pytanie: Brakuje mi kilku produktów w moim zamówieniu. Jak to możliwe?
Odpowiedź: Ponieważ współpracujemy z różnymi dostawcami, produkty mogą być wysyłane osobno. Jeśli jakieś elementy Twojego zamówienia są nieobecne, zazwyczaj otrzymasz je po 2–3 dniach.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Pytanie: Jakie są koszty wysyłki?
Odpowiedź: Koszty wysyłki zamówienia ponosimy sami.*


Wymiana i zwroty

Pytanie: Nie jestem zadowolony z mojego zamówienia, czy mogę je zwrócić?
Odpowiedź: Tak. Każde zamówienie możesz zwrócić do nas w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Pytanie: Chcę zwrócić produkt, co powinienem zrobić?
Odpowiedź: Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz je wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania. Produkty powinny być zwrócone w stanie oryginalnym, z dołączonymi etykietami i metkami. Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Zwrot musi być zawsze opatrzony kodem śledzenia (Track & Trace). Nadawca zawsze ponosi odpowiedzialność za wysyłkę.

Po otrzymaniu przez nas zwróconych produktów zadbamy o to, aby kwota zakupu została przelana na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni.

Pytanie: Gdzie znajdę mój kod śledzenia (Track & Trace)?
Odpowiedź: Na tej stronie (Kliknij tutaj) możesz wpisać swój adres e-mail oraz numer zamówienia, aby śledzić swoją przesyłkę.

Pytanie: Kod śledzenia nie wyświetla żadnych informacji. Dlaczego tak się dzieje?
Odpowiedź: Informacje śledzenia są dostępne od momentu, gdy Twoja paczka dotrze do firmy obsługującej przesyłki. Pamiętaj, że może wystąpić pewne opóźnienie między momentem przyjęcia przesyłki a udostępnieniem informacji.